شماره تلفن رُند عزرائيل مسدود شد

به گزارش فارنت و به نقل از پايگاه اينترنتي “ديلي تلگراف”، مخابرات كشور بلغارستان يك شماره تلفن همراه بديمن را پس از آنكه دارندگان آن در طي ۱۰ سال گذشته فوت كرده ويا كشته شدند را مسدود و غير فعال كرد.
اين شماره همراه به شماره ” ۸۸۸ ۸۸۸ ۸۸۸ ۰ “و متعلق به اپراتور مخابراتي “Mobitel “است بعد از اينكه همه دارندگان آن جان خود را از دست داده و ديگر مشتري حاضر به مالكيت آن نبود، براي هميشه مسدود شد.
اولين صاحب اين شماره همان رئيس شركت موبي تل به نام “ولاديمير گراشنوف” بود كه در عين تعجب بر اثر بيماري سرطان در ۴۸ سالگي درگذشت....
دومين دارنده اين شماره يكي از سركردگان مافياي بلغارستان به نام “كنستانتين ديميتروف” بود كه در سال ۲۰۰۳ و در حالي كه مشغول معامله محموله مواد مخدر به وزن ۵۰۰ پوند در آمستردام هلند بود، به وسيله شليك گلوله از طرف مافياي روسي رقيب خود در سن ۳۱ سالگي به قتل رسيد.

ديميتروف كه در آمستردام به قتل رسيد
نفر نگون بخت بعدي كه اين شماره را خريداري كرد  يك تاجر بداقبال به نام “كنستانتين ديشيلف” بود كه اوهم در سال ۲۰۰۵ در مقابل رستوراني در صوفيه بلغارستان به قتل رسيد و البته بعدها مشخص گرديد كه وي از قاچاقچيان بزرگ در بلغارستان بوده و در حال قاچاق ۱۳۰ ميليون يورو مواد مخدر به داخل بلغارستان از كشور كلمبيا بوده است.
پس از كشته شدن ۳ نفر دارنده اين شماره، ديگر كسي حاضر به خريد اين شماره نحس نشد و بعد از مدتي اين شماره غير فعال شد و شما وقتي كه با اين شماره تماس بگيريد با پيام “در شبكه موجود نمي‌باشد”مواجه مي‌شويد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18