کوچی گری میراث جلادان است –عکس و ویدیو +18


اسناد جعلی مالکیت کوچی ها، صادر شده توسط حاکمان جلاد، اسناد جرم آنان است!

عکسها بسیار ناراحت کننده می باشد فقط بالای 18 سال ببینند.

از دوستانی که به زبانهای دیگر مثل انگلیسی ، نروژی و دیگر زبانها تسلط دارند تقاضا دارم که مطالب مربوط به این حوادث را ترجمه کرده و در سایتهای اینترنتی نشر نمایند.

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید.

image

منبع خبر: سایت کابل پرس 

آخرین گزارش های از حمله و چپاولگری امسال کوچی ها حاکی از آن است که پنج تن از باشندگان بهسود، در این حملات جانشان را از دست داده و بیش از 1500 خانواده مجبور به ترک خانه هایشان شده اند. / مردم می خواهند اسناد جعلی صادر شده توسط جلادان و فاسدان تاريخ مانند عبدالرحمان و نادر و هاشم و محمود و محمد ظاهر باطل اعلام شود و ديگر کابوسی بنام کوچی نباشد./ از سویی آنان و نمايندگان آنان مانند حشمت غنی احمدزی برادر واپسگرا و متعصب معروف اشرف غنی احمدزی ادعا می کنند که آنان فقير ترين مردم افغانستان هستند و از سویی ديگر با هزاران هزار مال و گوسفند و بز و شتر خود که ارزش آن بارها بيش از دارايی مردمی مانند مردم بهسود می شود، اسناد جعلی مالکيت را پيشکش می کنند و پشتيبانی مقامات بلندپایه ی افغانستان را با خود دارند. …..

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید.



دو شنبه 17 مه 2010, نويسنده: کابل پرس

در افغانستان حکومت عادل وجود ندارد. حکومت حامد کرزی غرق در فساد، تبعیض، جنایت و مواد مخدر است. در صورت وجود حکومتی عادل، حکومت از قربانیان باید پوزش می خواست و زمینه های اجرای عدالت و بازگرداندن حقوق قربانیان را فراهم می کرد. سند در دست داشته کوچی ها، صادر شده توسط جنایتکاران تاریخ افغانستان مانند عبدالرحمان و نادر و هاشم و محمود و...اسناد جرم آنان است. حکومت باید بجای حمایت از چپاول، تاراج و کشتار کوچی ها، تحقیقات گسترده ای را درباره دست داشتن آنان در جنایت های مختلف در دوره های مختلف انجام دهد.
باید دیده شود که کوچی ها تا چه اندازه در جنایت هایی حاد مانند قتل عام، نسل کشی و کوچ اجباری مستقیم و غیر مستقیم دست داشته اند.
آخرین گزارش های از حمله و چپاولگری امسال کوچی ها حاکی از آن است که پنج تن از باشندگان بهسود، در این حملات جانشان را از دست داده و بیش از 1500 خانواده مجبور به ترک خانه هایشان شده اند.
چپاولگری کوچی ها دوباره آغاز شد
کابل پرس: سال ها و دهه هاست که عده ای با نام کوچی، با پشتیبانی حکومت های ظالم ، در حالی که اسناد جعلیِ امضا و مهر شده توسط جلادان تاريخ افغانستان را بدست دارند، ادعای مالکيت زمين های باشندگان مناطق مختلف افغانستان را می کنند. هر سال باشندگان اصلی اين مناطق که بيشتر کشاورز هستند، شاهد هجوم و تاراج اين عده می باشند و در سال های اخير اين تاراج همراه با کشتار، افزايش چشمگيری يافته است. اکنون چند سال پياپی است که آنان به مناطقی مانند بهسود حمله کرده و علاوه بر کشتار، چپاول و تخريب دارايی های مردم، هزاران تن را مجبور به ترک خانه و کاشانه ی خود می کنند.
از سویی آنان و نمايندگان آنان مانند حشمت غنی احمدزی برادر واپسگرا و متعصب معروف اشرف غنی احمدزی ادعا می کنند که آنان فقير ترين مردم افغانستان هستند و از سویی ديگر با هزاران هزار مال و گوسفند و بز و شتر خود که ارزش آن بارها بيش از دارايی مردمی مانند مردم بهسود می شود، اسناد جعلی مالکيت را پيشکش می کنند و پشتيبانی مقامات بلندپایه ی افغانستان را با خود دارند.
اسناد جعلی کوچی ها بیشتر در زمان عبدالرحمان پس از نسل کشی و کوچ اجباری باشندگان مناطق مختلف بويژه مناطق مرکزی و غارت اموال و دارایی های آنان به کوچی ها داده شد تا با هجوم همه ساله ی خود، مانع از زندگی و جان گرفتن دوباره مردم این مناطق شوند.
هجوم مسلحانه ی اين افراد به بهسود در چند سال گذشته باعث کشته شدن چندين تن به شمول کودکان و کهنسالان شد و هزاران تن از خانه و کاشانه رانده شدند. حتا در ماه جون دو سال پیش سه جوان يک خانواده توسط آنان مثله شده و جسد آنان در مناطق اطراف بهسود رها شد.
JPEG - 13.1 kb
مقامات بلندپايه افغانستان مانند فاروق وردک عضو باند گلبدين حکمتيار در هماهنگی با گروه واپسگرای خود، طالبان و گروه حشمت غنی احمدزی و اردوی ناملی افغانستان به رهبری رحيم وردک که خود در گفت و گو با تلويزيون طلوع به رابطه با سازمان جاسوسی پاکستان اعتراف کرده بود، بصورت رسمی و غير رسمی از هجوم مسلحانه و تاراج و جنايت در بهسود حمايت کرد و می کنند. حامد کرزی رييس جمهور فاسد افغانستان که حکومت او متشکل از ناقضان حقوق بشر، دزدان و قاچاقچيان مواد مخدر است، بارها هيات هایی فرمايشی را برای حل و فصل ماجرا (گویی جنايتی رخ نداده است) به منطقه اعزام کرد که با تعلل و تاخير به مهاجمان فرصت بيشتر برای ادامه ی کشتار و تاراج و کوچ اجباری داد.
JPEG - 54.7 kb
اکنون نگرانی ها درباره ی تکرار کشتار و کوچ اجباری در مناطقی مانند بهسود و دایمیرداد و ...افزايش يافته است. اضطراب و نگرانی ميان کودکان و زنان و مردان به وضوح وجود دارد.
طبق گزارش های مختلف، امسال نیز کوچی ها، چپاولگری را در مناطق مختلف افغانستان بويژه بهسود آغاز کرده اند.
چاره چيست؟
چگونه می توان مانع از هجوم به خانه و کاشانه شد؟
به حکومت فاسد کرزی و وزارت دفاع و داخله اش که خود از مهاجمان دفاع می کنند اعتماد کنند؟
سلاح بدست بگيرند در حالی که خود از نخستين کسانی بودند که به دولت اعتماد کردند و به اميد زندگی ديگر اگر سلاحی داشتند را تحويل دادند و در مقابل آنان اکنون مهاجمان مسلح اند؟
JPEG - 34.1 kb
با هراس از حمله ی انتحاری آدمکشان طالب تظاهرات و راهپيمایی کنند؟
JPEG - 48.8 kb
مردم دنبال راهی می گردند که آرامش داشته باشند و هر روز با هجوم عده ای به نام کوچی که مسلح اند و با هزاران گوسفند و بز و شتر، در حالی که اسناد جعلی جلادان تاريخ را بدست دارند مواجه نشوند. آنان می خواهند اسناد جعلی صادر شده توسط جلادان و فاسدان تاريخ مانند عبدالرحمان و نادر و هاشم و محمود و محمد ظاهر باطل اعلام شود و ديگر کابوسی بنام کوچی نباشد.
JPEG - 41 kb
JPEG - 33.4 kb
JPEG - 32.3 kb
JPEG - 43.3 kb
JPEG - 30.4 kb
JPEG - 35.9 kb
JPEG - 39.9 kb
JPEG - 40.9 kb
JPEG - 22.6 kb
JPEG - 54.7 kb 
ویدیو زیر را ببینید !!!!!

نظرات

‏ناشناس گفت…
خدا لعنت کنه این خاک بر سر ها را !!!
آتیش گرفتم با دیدن این عکسها و ویدیو . خدا خیرت بده که این مطلب راگذاشتی !!!
من با همه عزیزان هزاره همدردی میکنم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18