انتقال طیاره به کابل جهت پرواز آزمایشی

این مطلب از سایت جاغوری 1 برداشته شده است.
طیاره که توسط  انجینر ذاکر حسین  ساخته شده است قرار بود که پرواز آزمایشی خویش را در فضای صاف جاغوری انجام دهد  به دلیل  نبودن میدان هوای مناسب قرار شده امروز شنبه مورخه 24 /7/1389 به کابل انتقال داده شود و پرواز آزمایشی خویش را در پایتخت افغانستان انجام دهند.نمایش طیاره درمرکز
روز گذشته طیاره مذکور داخل تعمیر جدید ولسوالی جاغوری آورده شده بود . هدف از آوردن طیاره ، به نمایش گذاشتن در انظار عمومی بود تا هموطنان دست آور هموطن خویش را از نزدیک مشاهده نماید .
 ابتدا ولسوال محترم جاغوری جناب آقای ظفر شریف با ذکر صلوات  بالای سندلی طیاره مذکور نشست و از دوست که طیاره را ساخته قدر دانی نموده و خطاب به مردم و نوجوانان جاغوری گفت :  مردم ، این طیاره را یک از  فرزندان ما  جاغوری ها ساخته و افتخار بزرگ برای جاغوری و همه مردم افغانستان مخصوصا  هزاره ها  می باشد.  
در نمایش امروز از همه اقشار اعم  از موسفیدان جوانان خانم ها  شرکت داشتند و هر یک به نوبه خود ضمن مشاهده طیاره  از انجنیر ذاکرحسین به خواطر ابتکارش قدر دانی می نمودند.
همچنان خواستم مصاحبه با محترم انجنیر ذاکرحسین  داشته باشیم . اما متاسفانه ایشان حاضر به مصاحبه نشدند و گفتند :  تا ما پرواز آزمایشی خود را انجام نداده ایم به هیچ شخصی ، ارگان ، نهاد و رسانه ا ی  معلومات داده نمی توانم . امید که دوستان معذوری ما را پذیرا باشد.
به گفته ولسوال محترم جاغوری اقای ظفر شریف : طبق فرمان ریس جمهور حامد کرزی باید طیاره به مرکز کابل انتقال پیدا کند .
و قرار شده که امروز طیاره مذکور به شمول ولسوال محترم جاغوری آقای ظفر شریف ، قوماندان امنیه جاغوری آقای رمضانی علی و تعداد از دوستان مردم جاغوری به پایتخت  انتقال داده شود .
جالب اینکه امروز از بعضی  رادیو ها با کنایه می شنیدم که می گفتند :  در مناطق کوه بند هزاره نشین که یکی از ولسوالی های ولایت غزنی می باشد طیاره ساخته شده است . به هر صورت ، امید که که اینجنیرصاحب  پرواز آزمایشی را به موفقیت پشت بگذراند . 
قرار است  امروز چرخ بال ها برای بردن طیاره به جاغوری بیاید اینجانب نیز برای پوشش دادن اخبار پرواز آن  از جمله هیئت همراه طیاره مذکور می باشم و امید که شاهد پرواز آزمایشی موفقانه طیاره ساخته شده جاغوری ها در کابل باشیم و اخبار موفقیت مهندس جوان هزاره را  به همه دنیا نشر کنیم .
تا گزارش بعد التماس دعا خدانگهدار همه تان
مومن زاده مرکز جاغوری زیبا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18