ساخت دستگاه کشف جرایم ترورستی در جاغوری

منبع این خبر سایت جاغوری 1 میباشد و بدون کم و کاست در این وبلاگ نشر شده است
چند ما قبل دوست در جاغوری برایم گفته بود که من یک دستگاه  ساختم و زیر کار است هر وقت که تکمل شد شما را خبر می کنم تا این خبر را با همه دوستان در میان بگذاریم .  هفته گذشته ان دوست به من زنگ زد گفت : دستگاه را که برای شما گفته بودم آماده شده و امروز ازمایش کردم بسیار خوب موفقانه کار کرد.
ساخت دستگاه کشف جرایم
خواستم این خبر را هفته گذشته در سایت منتشر کنم اما گفتم حالا که این همه مشکل تراشی به خاطر طیاره هر روز رو برو می شویم . نه کند این خبر مشکل را زیاد تر کند از نشر آن در سایت جاغوری یک خود داری کردیم .  و حالا که از همکاری صادقانه مقامات خبری نیست  گرهی از کار ما وا نشده .  گفتم هرچه باداباد . شما دوستان که هر روز بی صبرانه در سایت جاغوری یک می اید  تا از آخرین خبرها از بخش مدیریت مرکز (مومن زاده ) آگاه شوید و شما دوست عزیز دست خالی بر نگردید. اگر چند بقیه مدیران و همکارن بهترین مقاله و اخبار را روزانه منتشر می کنند که درجای خود قابل تقدیر است .  باز فکر می کنم شاید دوستان این روز ها سخت منتظر شنیدن خبر پرواز طیاره هموطن خویش باشند از  پرواز آزمایشی که خبری نشد لااقل شما را درجریان ابتکار یکی دیگر از هموطن خود قرار بدهیم .
الحمدالله این روز ها مردم منطقه  زبان زد همه مردم شده در هر هوتل ، مسجد ، مجالس های رسمی و غیر رسمی صرف از جاغوری و جاغوری ها صحبت می شود
این بار افتخار دیگر را دوست عزیز ما آقای غلامرضا نوابی  برای مردم افغانستان بخصوص هزاره  ها کسب کرده اند .
ایشان یک دستگاه را تازه بنام( دستگاه کشف جرایم ترورستی ) ساخته اند این دستگاه به موبایل و یا مخابره های دولتی تنظیم می شود و هر وقت چیز مشکوک را دید فورا به موبایل و یا مخابره  به هر کدام که تنظیم کرده باشید زنگ می آید خبر میدهند  و اگر خواسته باشید می توانید که زنگ را جواب دهید و به اخرین پیام گوش بدهید و در جریان قرار بگیرید تا تصمیم مقتضی را گرفته اعمال نماید .آقی نوابی  این مطالب را در طی تماس تلفنی ابراز داشتند منتظر توضیح بیشتر از طرف خود ایشان باشید . 
 اگر این خبر را گزارش گران سایت تول افغان ( www.tolafghan.com  ) بخواند باز خواهان محکمه آقای نوابی نیز خواهند شد . همچنان که خواهان محکمه بچه هزاره که طیاره ساخته است شده اند .طبق منطق آنها بجای واسکت پوش ها وتروریست ها این مبتکران را باید محاکمه کرد. خنده دارتر ا ینکه  یک عکس از طیاره ساخته شده دیگر  را گذاشته  و مدعی شده که ایشان به جرم جعل از روی این طیاره محاکمه شود . ایجینیران که از نزدیک بازدید کرده اند چنین ادعای نکرده اند ولی گذارش گران افغان تول  از عکس شان فهمیدند . چشم نخورد و...  این سایت به زبان پشتو است و از دولت افغانستان خواهان محکمه آقای ذاکر حسین شده است . و مطالب بسیار بدی در باره شعیه و مذهب جعفری در این سایت خواندم که واقعا بحال  دست اندرکاران این  تاسف خورد  . و ...

جاغوری 1

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18