سامسونگ، آیپاد تاچ اپل را هدف قرار داد

galaxy-50-narenji-ir.jpg
می دانید که قسمت بزرگی از بازار پخش کننده های موسیقی در اختیار اپل می باشد و در دست گرفتن آن توسط رقبا تا کنون، علیرغم تلاش فراوانشان موفق نبوده است.

شرکت سامسونگ چند وقتی است که پخش کننده موسیقی آندرویدی خود را به بازار ارائه کرده است، که دقیقا خریداران جدید آیپاد تاچ را هدف قرار داده است. سامسونگ گالاکسی که با قیمت ۲۰۰ یورو عرضه می شود، شانس زیادی برای قد علم کردن در مقابل آیپاد تاچ اپل را دارد.

این پخش کننده دارای یک موتور پرقدرت ۱ گیگاهرتزی است و در ۲ حجم ۸ و ۱۶ گیگابایت عرضه می شود و درگاه کارت میکرو اس دی برای آنها که به حجم بیشتری نیاز دارند، در این دستگاه تعبیه شده است. دوربین ۲ مگاپیکسلی، رادیوی اف ام، موقعیت یاب ماهواره ای و از همه مهمتر سیستم عامل اندروید ۲.۱ آن را نمی توان نادیده گرفت. سامسونگ گالاکسی پلیر۵۰ که نام این پخش کننده است، قابلیت پخش ویدیو با فرمت DivX را نیز دارد.

محصولات شرکت اپل به سبب کیفیت بالای ساخت قطعات دارای یک ویژگی بارز هستند که بیشتر کاربران آنها به خاطر این ویژگی آنها را خریداری می کنند و آن هم پایداری آنها در طول مدت عمرشان است که سبب می شود خرابی یا افت کیفیت در این محصولات در طول مدت استفاده به چشم نخورد.

سامسونگ در این ویدئو تعدادی از قابلیت های Galaxy Player 50 را به نمایش در آورده است. توصیه می شود که اگر قصد خرید پخش کننده موسیقی را دارید، این ویدیو را حتما ببینید.

در ظاهر این پخش کننده رقیبی جدی برای آیپاد تاچ در مشخصات فنی محسوب می شود، ولی باید دید که آیا این پخش کننده می تواند همچون محصولات اپل در صحنه بماند؟ 
برای دیدن ویدیو به ادامه مطلب بروید


 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18