نزاع 400 ايراني براثر خطا در مسابقه فوتبال

درگيري و زد و خورد  محلي در گرگان ميان اهالي منطقه سرخن كلاي با مردم  روستاي همت آباد، با ورود نيروي انتظامي پايان يافت.
به گزارش آخرين نيوز؛ ماجرا از آنجا آغاز شد كه در يك مسابقه فوتبال خطايي روي يكي از بازيكنان تيم فوتبال روي داد كه با ادامه بحث هاي حاشيه اي موضوع تبديل به يك نزاع محلي شد.چند شب پيش اهالي روستاي همت آباد در ادامه دعواهاي لفظي در زمين فوتبال ،  موتورسيكلت يك ساكنين سرخن كلا را آتش و صاحب آن را بشدت كتك زدند.

 در پاسخ به اين اقدام  سه شنبه شب طايفه و هم محلي هاي فرد مضروب به روستاي همت آباد رفتند و علاوه بر ضرب و شتم يكي از افراد اين روستا، موتورسيكلت وي را آتش زدند و با اهالي روستا درگير شدند. اين افراد با بستن جاده اقدام به كتك زدن كليه خودروهاي عبوري از روستاي همت آباد كردند.

از اين حادثه بيش از 4 نفر در اين درگيري ها زخمي شدند. اين غائله كه نزديك به 400 نفر با چوب و چماق و تبر و اسلحه شكاري درگيري حضور داشتند با ورود نيروي انتظامي خاتمه يافت و مهاجمان نيز متفرق شدند.

گفتني است؛ هفته گذشته نيز در يكي از مناطق اطراف گرگان درگيري مشابه اي روي داد كه ماموران نيروي انتظامي براي پايان دادن به درگيريهاي خشونت بار و خونين اهالي دو روستا مجبور به دخالت و تيراندازي شد و شماري از مقصران را بازداشت كرد. در اين درگيري نيز شماري از دوطرف زخمي شده بودند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18