مشخصات ماشین رئيس جمهور آمریکا

برای دیدن کامل هر مطلب لطفاً بر روی عنوان ( تیتر ، نام ) مطلب کلیک کنید. و یا بر روی عبارت ( برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید ) کلیک کنید.
دقیقا پس از آنكه بودجه كمكی برای نجات دادن شركت‌های ماشین سازی آمریكا از ورشكستگی تصویب شد٬ از ماشین جدید رییس جمهور آمریكا پرده برداری شد.
این ماشین با دو نام خوانده می‌شود "اوباماموبیل" یا "زشت"
Persianv.com At site
این ماشین با شیشه‌های ضدگلوله به ضخامت ۳ اینچ. با بدنه ای مانند تانك با ضخامت ۸ اینچ و ضد بمب شیمیایی اینقدر‌ها هم زشت نیست.
Persianv.com At site
در جلوی ماشین دوربین‌های با دید شب تعبیه شده و در عقب تفنگ و گاز اشك آور جاسازی شده است. حتی چندین واحد خون برای اوباما در این ماشین تعبیه گردیده است تا در صورت لزوم از آن استفاده شود.
باك بنزین با فوم به جای بنزین معمولی پر شده كه قابل اشتعال نباشد. با اینكه لاستیك‌ها ضد گلوله هستند اما رینگ‌ها طوری طراحی شده اند كه حتی در صورت انفجار لاستیك‌ها به جای لاستیك عمل كنند.
http://hackedgadgets.com/wp-content/2/Presidential_limo_cadillac_one_a_look_inside.jpg
هنگامي که رئيس جمهور با خودروي مخصوص خود سفر مي کند. پرچم ايالات متحده بر روي گلگير سمت راست جلو و نشان رياست جمهوري بر روي گلگير سمت چپ جلو قرار داده مي شوند. نورهاي موضعي پيشرفته از نوع LED  نيز اين پرچم ها را در هنگام شب روشن مي کنند.

1. مخزن سوخت:

اين بخش به صورتي تقويت و جوش داده شده که به دليل قرارگيري مواد آتش زا در داخل( بنزين) در مقابل ضربه و صدمه مقاومت مي کند

2. رديف صندلي هاي عقب:

در اين قسمت چهار صندلي با پارتيشن شيشه اي از رديف جلو جدا شده اندو تنها رئيس جمهور مي تواند با فشردن کليد مخصوص، شيشه را پايين آورد. البته اين شيشه از نمونه هاي استفاده شده در خودروهاي رئيس جمهورهاي پيشين طويل تر بوده و به نوعي محافظت از سرنشينان را نيز به عهده دارد.

3. درها:

درهاي ضد گلوله کاديلاک ليموزين 20 سانتيمتر ضخامت داشته و از لحاظ وزن با درهاي کابين بوئينگ 747 برابري مي کند.

4. راننده ليموزين:

راننده خودروي شماره يک ايالات متحده جهت کنترل خودرو و راندن آن در شرايط ويژه توسط CIA دوره هاي خاص آموزشي را گذرانده است.

5. شيشه راننده:

اين شيشه ضد گلوله است. شيشه کناري راننده تنها 7 سانتي متر باز مي شود تا راننده بتواند براي پرداخت عوارض (که حتي براي رئيس جمهور استثنا قائل نمي شود) و مکالمه با گاردهاي ويژه اقدام کند.

6. بدنه:

ترکيبي از استيل، آلومينيوم و تيتانيوم است که به صورت ويژه تقويت شده و البته داراي مواد سراميکي بوده تا در برابر پرتاب موشک يا جسم ناشناس مقاومت لازم را به عمل آورد.

7. اتاقک (کابين راننده):

در اين بخش همه چيز حتي فرمان کاملا استاندارد اما بدون تغيير است اما در داشبورد يک GPS يه همراه سيستم مرکزي ارتباطي وجود دارد.

8. صندوق بار :

نگهدارنده مخزن اکسيژن و سيستم اطفا ء حريق خودکار

9. امکانات و قيمت:

قيمت 300 هزار پوند، طول/عرض : 5486/1524 ميلي متر، پيشرانه: 5/6 ليتري ديزل، حداکثر سرعت: 96 کيلومتر، شتاب صفر تا يکصد کيلومتر: 15 ثانيه، مصرف سوخت حدود 5/29 ليتر در يکصد کيلومتر

10. صندلي هاي عقب:

بر روي صندلي ويژه رئيس جمهور، امکان استفاده از مجموعه ويژه شامل ميز متحرک، لپ تاپ، رايانه WiFi ، تلفن با قابليت اتصال به ماهواره و خط ويژه رئيس جمهور براي برقراري تماس با پنتاگون و تمامي نقاط دنيا وجود دارد.

11. لوازم دفاعي:

در اين بخش تجهيزاتي هم چون اسلحه ديد در شب و دوربرد به همراه گاز اشک آور و البته کيسه خوني مملو از خون رئيس جمهور در صورت آسيب ديدگي و جراحت در مواقع ويژه قرار گرفته است

12. شاسي:

برگرفته از استيل تقويت شده با ضخامت 7/12 سانتي متر که در برابر بمب گذاري ها فوق العاده مقاوم است

13. تايرها:

تهيه شده از کولار تقويت شده که پنچر نمي شود هم چنين رينگ هاي دور آن از استيل توليد شده و اين توانايي را دارد تا در صورت ترکيدن حتي در سرعت هاي بالا بتوان با آن مسير را ادامه داد.
این هم ویدیویی از این موتر بی نظیر.
و این هم ماشینهای محافظ رئیس جمهور. تقریباً تانک هستند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18