آغاز پیش فروش آی پد و روزهای خوش اپل

آغاز پیش فروش آی پد و روزهای خوش اپل

apple-ipad-official-pre-order.jpg
بعد از معرفی رسمی iPad در کنفرانس اپل ، این محصول به یکی از بحث های داغ دنیای تکنولوژی تبدیل شد و نقدهای مثبت و منفی زیادی درباره آن منتشر گردید. به گونه ای که با این حجم تبلیغات منفی بسیاری عاقبت خوبی را برای آن پیش بینی نمی کردند.

حال دو سه روزی است که بالاخره پیش فروش این محصول آغاز شده و دوباره آتش تنور نقد و بررسی داغ است. اما به نظر می رسد که برخلاف پیش بینی ها، بخت باز هم با اپل یار همراه و استقبال از این محصول هم چشمگیر بوده است. تخمین زده می شود که این شرکت فقط در روز اول، نزدیک به ۱۲۰ هزار دستگاه آی پد را پیش فروش کرده است.

اگر به این نکته که هر مشتری تنها حق پیش-خرید ۲ عدد آی پد را داشته است توجه کنیم، داستان جالب تر هم می شود. همچنین برخی آمار می گویند که ۷۰ درصد آی پدهایی که پیش فروش شده اند فقط وای فای هستند و استقبال از 3G کمتر بوده است. زمان شروع ارسال سفارشات هم ۳ تا ۵ آوریل اعلام شده است.

500x_ipad-diamond.jpg
لطفا افراد ثروتمند دوستدار تکنولوژی توجه کنند، اگر که آی پد را پیش خرید کرده اید حتما آن را لغو کنید! زیرا چیزی که شما نیاز دارید یک آی پد حداکثر ۸۰۰ دلاری نیست، بلکه این جواهر دست ساز ۱۹،۹۹۹ دلاری را باید خریداری کنید. بر روی این آی پد جواهرنشان قرار است ۱۱،۴۳ قیراط الماس مورد استفاده قرار گیرد و شرکت مرویس که یکی از وارد کنندگان الماس در آمریکا است، پیش فروش تلفنی این محصول را از اول ژوئن آغاز خواهد کرد.

به گمانم وقتی آقای جابز خبر ارائه چنین نسخه ای از آی پد را بشنود، باید منتظر دیدن چنین قیافه ای از وی باشیم:
500x_steve-jobs-001.jpg

داستان جالب بعدی هم مربوط به باطری های این گجت تازه وارد است. احتمالا می دانستید که این ابزار قرار است با باطری ثابت و غیر قابل تعویض کار کند، البته بسیاری حدس می زدند که همانند مک بوک پرو، قرار است برای تعویض باطری خراب و فرسوده به خدمات پس از فروش شرکت اپل مراجعه شود. اما این شرکت آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعلام کرد باطری های این گجت به هیچ وجه قابل تعویض نیستند و در صورتی که خرابی باطری به شکلی باشد که شامل گارانتی شود، اپل با دریافت ۹۹ دلار یک آی پد نو در اختیار مشتری قرار می دهد.

340x_340x_backplate4.jpg
احتمالا در نگاه اول این قضیه بسیار جالب و جذاب به نظر می رسد که با هر بار خرابی باطری شما یک i‪Pad جدید در اختیار خواهید داشت. اما وقتی که بدانید که فعلا این سرویس فقط در آمریکا ارا‬ئه می شود و همچنین باید ۶ دلار و ۹۵ سنت هم پول ارسال کالا را پرداخت کنید (جمعا ۱۰۵ دلار و ۹۵ سنت) ممکن است قدری دلسرد کننده به نظر برسد و البته در خصوص آی پد هایی هم که شامل قوانین گارانتی نمی شون هنوز چیزی اعلام نشده. این هنوز آغاز ماجرا است و از این به بعد باید منتظر خبرسازی ها و اتفاقات بازار تبلت با حضور این تازه وارد باشیم.

منبع : نارنجی 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18