دختری از عربستان برای پیدا کردن شوهری مناسب پاداش نقدی می دهد

دختری از عربستان برای پیدا کردن شوهری مناسب پاداش نقدی می دهد

 

خبرگزاری «ریا نووستی»/ خدیجه، دختری از عربستان سعودی که مدت زیادی منتظر پیدا شدن همسر مناسب نشسته است، با درخواست عجیبی به کمیسیون ملی همبستگی خانوادگی مراجعه کرد و وعده داد که به هر کس که بتواند در کوتاهترین زمان همسری مناسب برایش پیدا کند، 16 هزار دلار بدهد، این مطلب را روز سه شنبه روزنامه مصری "الجمهوریه" اطلاع داد.

خدیجه معیارهای اصلی برای شوهر آتی خود را مذهبی بودن و اخلاق مداری عنوان کرد. او ابراز یقین نمود: "مهم این است که او آدم خوبی باشد". خدیجه همچنین وعده داد که خود شخصاً نیازهای مالی خانواده آینده را تامین کند.

به گفته وی، این که پدرش نخواسته بود در تعیین سرنوشت دخترش شرکت کند، خدیجه را وادار به یافتن شوهر در ازای پول از طریق واسطه ساخت.

خدیجه می گوید: "من اولین دختر خانواده نیستم و پدرم از جستجوی دائمی شوهر برای ما خسته شده است. او گفت که قصد ندارد بدنبال پیدا کردن سعادت خانوادگی برای من باشد، اما من خیلی دلم می خواهد که شوهر کنم".

این دختر عربستانی گفت که متعلق به قبیله ای سرشناس است و از همه ملاک های لازم برای اینکه نقش همسر را داشته باشد، برخوردار است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18