عیجب ترین های کتاب رکوردها "گینس"

کوچک ترين گاو جهان

گاوي به نام "اسوالو" ( Swallow ) کوچکترين گاو جهان است و ارتفاع آن از زمين از 80 سانتی متر ( معادل قد يک سگ شکاری ) بيشتر نمي شود .

alt

زبان درازترين سگ دنيا
سگی به نام "بوگی" بلندترين زبان را ميان سگ های جهان دارد. طول زبان اين سگ بيش از 12 سانتی متر اندازه گيری شده است .

alt
بزرگترین مار پیتون جهان
بزرگترین مار پیتون جهان "فلوفی" نام دارد که معادل 7.3 متر طول دارد . این پیتون ماده 12 ساله بیش از 140 کیلوگرم وزن دارد و در باغ وحش شهر کلمبوس در ایالت اوهایوی آمریکا نگهداری می شود .

alt
سریع ترین پرتاپ چاقو
دکتر دیوید آداموویچ رکورد دار ترو دینی ( Throwdini ) یا پرتاب چاقو به سمت هدف انسانی می باشد . رکورد او پرتاب دو چاقو در ثانیه و در جزیره کنی ( Coney Island ) نیویورک به ثبت رسیده است .

alt

درازترین خیار جهان
درازترین خیار جهان را کشاورز بریتانیایی فرانک دیموک در اوکسون بریتانیا به نام خود ثبت کرد . طول این خیار 104.78 سانتی متر می باشد .

alt

ترکاندن بادکنک توسط سگ
رکورد بیشترین بادکنک های ترکیده توسط سگ را آناستازیا یک سگ نژاد جک راسل در اختیار دارد . آناستازیا در 44 ثانیه و 49 صدم ثانیه 100 بادکنک می ترکاند !

alt
بلندترین مرد جهان
سلطان كوزن ، بلند قدترين مرد جهان اهل تركيه است . قد سلطان كوزن 8 فوت و يك اينچ معادل 2 متر و 66.5 سانتيمتر می باشد .

alt
طویل ترین بار دنیا
طولانی ترین بار دنیا بیر برل سلون ( Beer Barrel Saloon ) نام دارد که در ایالت اوهایو در آمریکا قرار دارد . این بار 140 متر طول دارد .

alt
طولانی ترین زمان شکنج
ایونا لووساندورج ، دختر بندباز مغول نیز به عنوان طولانی ترین حالت شکنج نام خود را در کتاب رکورد ها ثبت کرده است ، ایونا توانسته 50 ثانیه خود را به صورت کامل در خمیده ترین حالت ممکن به حالت ثابت نگه دارد .

alt
طولانی ترین موی جهان
موبلند ترین دختر جهان ژی کیوپینگ ( Xie Qiuping ) از چین است که 50 سال سن دارد . بلندی موهای ژی در کتاب رکوردها "گینس" 5.6 متر ثبت شده است .

alt
پرموترین خانواده جهان
پرموترین خانواده جهان ، اعضای یک خانواده مکزیکی هستند که به دلیل ابتلا به یک بیماری نادر دچار رشد غیر طبیعی موهای بدن شده اند . اعضای این خانواده مبتلا به سندرم پرمویی مادرزادی تعمیم یافته ( Congenital Generalized Hypertrichosis Syndrome ) می باشند . تصویر زیر متعلق به ویکتور گومز یکی از اعضای خانواده می باشد .

alt
باد کردن بادکنک با بینی
رکورد دار باد کردن بادکنک با بینی آندرو دال جوان آمریکایی است . دال در ظرف 3 دقیقه 23 بادکنک را با بینی اش باد کرده و نام خود را در کتاب رکوردها ثبت نمود .

alt
جمع آوری کردن آدم کوچولوهای اسمارف
استفن پارکز 44 ساله اهل ناتینگهام بریتانیا تاکنون 1061 قطعه از شخصیت های کارتونی آدم کوچولوهای اسمارف را جمع آوری نموده و بدین ترتیب نام خود را در کتاب رکوردها "گینس" به ثبت رسانده است .

alt

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18