15 سوال مطرح شده در سرویس پرسش و پاسخ یاهو

از آنجا که تمامی سوالات تعدیل می شوند، خجالت آورترین بخش سرگرم کننده این سوالات برداشته شده و اغلب سوالات
مضحک هرگز منتشر نمی شوند. از نقطه نظر سرگرمی، این کار بسیار بد است، اما از سوی دیگر، واقعا لازم است دنیا را تبدیل به مکان هوشمندتری بکنیم. اگر منظورم را متوجه نمی شوید، نگاهی به ۱۵ سوال مضحک یاهو انسرز از سوی کاربران یاهو بیاندازید. این افراد چگونه تاکنون زنده مانده اند؟
۱٫ سوال: چطور می تونم از روی دادن حادثه حمله به پرل هاربر[۳] جلوگیری کنم؟

من یک جلسه ارائه مقاله در پیش دارم، و مجبورم تاریخ رو طوری تغییر بدم که حادثه حمله به پرل هاربر اتفاق نیافته. تغییر این حادثه نباید بیشتر از ۱۵ دقیقه طول بکشه و تنها یک چیز از قرن بیست و یکم رو می تونم با خودم به اون زمان برگردونم.
و اگر نشه از این حادثه جلوگیری کرد، آیا کسی راهی سراغ داره که بشه کاری کرد آلمان زودتر از ایالات متحده به بمب اتم دسترسی پیدا کنه؟

جواب بامزه: برای این کار تو به یک ماشین زمان [۴]Delorean، یک Flux-capacitor[5] و ۱٫۲۱ گیگا وات برق احتیاج داری تا بتونی از اتفاق افتادن این حادثه جلوگیری کنی.
۲٫ سوال: کارت اعتباری داخل کامپیوتر؟

من خواستم ببینم کامپیوترم میتونه کارت اعتباری منو بخونه یا نه، برای همین گذاشتمش داخل CD Rom و کارت دیگه بیرون نمیاد. چطوری میتونم درش بیارم؟
سعی کردم با خلال دندون درشون بیارم، ولی خلال دندونا هم خراب شدن.
CD Rom هم صداهای عجیبی از خودش در میاره.
کمک؟؟؟
جواب بامزه: کامپیوتر رو سر و ته کن و تکونش بده.
۳٫ سوال: اگه بمیرین چه اتفاقی برای صفحه مای اسپیس[۶] تون میافته؟

صفحه مای اسپیس تون خودش خودشو حذف میکنه یا یکی از دوستاتون این کارو انجام میده؟ یا همینجوری به حال خودش رها میشه؟
جواب بامزه: خودش خودشو حذف میکنه. وقتی که میمیری یه ریزتراشه[۷] کوچیک تو مغزت نابود میشه و همون لحظه همه حساب های کاربری رو که داری غیرفعال میکنه. این ریزتراشه ها چند ماه بعد از تولد تو مغزتون جاسازی میشن و هر کسی یکی از اونارو تو سرش داره.
همچنین این پاسخ توسط پرسش کننده به عنوان بهترین پاسخ انتخاب شده است!
۴٫ سوال: چرا افرادِ کند ذهن رو به دنیا میارن؟

جواب بامزه: دنبال همدم میگردن!
۵٫ سوال: اگه یه زن خیلی شکلات کاکائویی بخوره، شیر سینه اش مزه شیرکاکائو میده؟

اگه موز و توت فرنگی و … بخوره چطور؟
جواب بامزه: فقط زن های سیاه پوست شیرهای سینه کاکائویی دارن.
این پاسخ نیز توسط پرسش کننده به عنوان بهترین پاسخ انتخاب شده است. یادداشت پرسش کننده در مورد این پاسخ را ببینید:
اوه! تا حالا نمی دونستم. خیلی ممنون!
۶٫ سوال: چطوری میشه مانیتور کامپیوتر رو تبدیل به آئینه کرد؟

سلام. کسی میدونه که آیا میشه از تصویر پس زمینه ای استفاده کرد که مانیتور کامپیوترم رو تبدیل به آئینه کنه یا نه؟ اسکن کردن تصویر آئینه کارساز نبود.
جواب بامزه: یک قوطی رنگ اسپری آئینه بگیر و روی مانیتور اسپری کن.
۷٫ سوال: چطوری میشه کاری کرد یوتیوب[۸] بیاد و از شما فیلمبرداری کنه؟

من کل روز رو سعی کردم که با یوتیوب تماس بگیرم تا بیان و از من فیلمبرداری کنن، اما اونا جواب ندادن. بقیه چطوری ویدئوهاشونو برای اونا میفرستن؟ من چیزای با مزه ای برای اجرا دارم ولی اونا نمیان ازم فیلمبرداری کنن.
جواب بامزه:

در واقع این سوال بسیار رایجی است که بارها در بخش یاهو انسرز پرسیده شده است.
ضمنا، سوال اصلی حذف شده است.
۸٫ سوال: چرا صدف های خوراکی فسیل شده روی کوه اورست پیدا شده است؟

صدف خوراکی ۱۱ فوتی فسیل شده را می توان در بالای کوه ها در پرو یافت.
چندین تن صدف خوراکی فسیل شده در سرتاسر جهان بر روی کوه ها یافت شده است.
چرا؟
آیا این ها شواهدی دیگر از بروز سیل در سرتاسر جهان هستند؟
جواب بامزه: مطئمنا همینطوره. هرگونه جواب دیگه ای از قبیل بالا رفتن زمین شناختی بستر اقیانوس های کهن بخاطر پسروی سطح تکتونیک، خرافه پرستی و حقه بازی محض است.
۹٫ سوال: کلا کشور کانادا چجوریه؟

من تو تگزاس زندگی می کنم و همیشه تو تلویزیون می بینم که در مورد کانادا حرف می زنن.
برام جالبه که بدونم این کشور کجاست و مردمش به چه زبونی صحبت می کنن.
ممنون.
جزئیات بیشتر:
منظورم اینه که مردم کانادا آدمای خوبی هستن؟ اونا شبیه ما آمریکایی ها هستن؟
جواب بامزه: اوه! سیستم آموزشی آمریکا واقعا با بحران روبرو شده.
۱۰٫ سوال: چرا به جای پرستش خدا، گودزیلا رو پرستش نمی کنیم؟

گودزیلا هم یه پیشرفت حساب میشه، هم هنوز فانتزیه. پس لازم هم نیست نگران اون چیز وحشتناکی باشیم که به عنوان حقیقت شناخته شده.
تازه، گودزیلا خیلی باحال تره.
جواب بامزه: من پرستش خدا رو انتخاب می کنم چون من همیشه ترجیح میدم به جای کاراکترای فیلما چیزای واقعی رو پرستش کنم.
این سوال ما را یاد “هیولای اسپاگتی پرنده[۹]” می اندازد. همانطور که بنیانگذار آن، بابی هندرسن، می گوید:
کلیسای هیولای اسپاگتی پرنده با داشتن میلیون ها پرستشگر مومن، حتی از سوی مخالفانش (عمدتا مسیحیان خشکه مقدسی که قبول کردند بیضه های خدای ما بزرگتر از بیضه های خدای آنهاست) نیز مذهب مشروعی محسوب می شود.
۱۱٫ سوال: مردم چطوری مقدار زیادی غذا تو دهنشون مخفی میکنن؟

من شنیدم که بعضی از آدما موقع غذا خوردن می تونن بخشی از غذاشون (نه همه غذا) رو تو دهنشون مخفی کنن و بعدا بیارنش بیرون. من خیلی دلم میخواد این کارو بکنم. اگه کسی میدونه چجوری میشه این کارو کرد به منم بگه. این کار خیلی عالیه. ممنون.
جواب بامزه: به این میگن پرخوری روانی[۱۰].
۱۲٫ سوال: اگه من شب رابطه جنسی داشته باشم، ممکنه تو آزمایش اعتیاد فردام مردود بشم؟

من نیم ساعت پیش با شریک جنسیم رابطه جنسی داشتم و الان نگرانم که این کار باعث بشه تو آزمایش اعتیاد فردام مردود بشم، چون یه چیزایی در مورد پروتئین و این چیزا شنیدم.
شریک جنسی من هم مواد مصرف نمیکنه.
جواب بامزه: تو توی آزمایش آی کیو مردود میشی.
۱۳٫ سوال: چرا زمین سقوط نمیکنه؟

جواب بامزه: چون میتونه پرواز کنه.
بله! همین پاسخ از طرف پرسش کننده هم به عنوان بهترین پاسخ انتخاب شده است. این پرسشگر چندان اهمیتی به نیروی جاذبه و خورشید نمی دهد.
۱۴٫ چرا یاهو انسرز سوال منو حذف کرد؟

من یه سوال جدی پرسیدم که اگه گربه مو ۱۵ ثانیه بزارم تو مایکروفر خوشش میاد یا نه؟ جینگلز (گربه ام) دوست داره گرم باشه. اما نمی دونم این کار خطری داره یا نه. لطفا کمکم کنین!!!
جواب بامزه: به جای مایکروفر از ماشین لباس خشک کنی استفاده کن.
۱۵٫ سوال: یه آهنگ تکنوی خیلی معروف؛ کمک! این آهنگو تو کلوب ها میزارن!

من همیشه این آهنگو تو رادیو یا تو کلوب می شنوم اما نمیتونم اسمشو پیدا کنم… یه قسمت از آهنگ اینجوریه:
آهنگ خیلی آروم میشه و بعد کم کم سرعتش زیاد میشه؛ اینجوری:
Dun dun dun dun
Dun dun dun dun
Err
Dun dun dun dun dun dun dun
Dundundundundundundundundundun
er ere r ere r er ER ER ER ER ER ER der der der der derrrr
متاسفم که این اطلاعات خیلی ناقص و بده، ولی اگه از این آهنگ تکنوی معروف خوشتون اومده باشه حتما با این اطلاعات یادتون میاد.
جواب بامزه: آهنگ Sandstorm از گروه Darude
زبان من بند آمده است! جواب این سوال را درست داده بودند.
فکر می کنید اکثر این سوالات واقعی هستند یا افراد تنها برای این که در چنین مقاله ای از آنها یاد شود این سوالات را پرسیده اند؟
منبع: makeuseof
[1] Yahoo Answers[2] Make Use Of Answers[3] Pearl Harbor – این حادثه در سال ۱۹۴۱ میلادی روی داده است![۴] به ماشین زمان مورد استفاده در سری فیلم های تخیلی Back to the future اشاره می کند.[۵] هسته اصلی ماشین زمان تخیلی در همان سری فیلم ها.[۶] MySpace[7] microchip[8] YouTube[9] Flying Spaghetti Monster[10] bulimia[11] Yahoo Questions[12] Yahoo Laughs

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18