عکس ‌‌های خبری

 برای دیدن همه عکسها به ادامه مطلب بروید
alt
صحنه دیدنی تمرین‌های ضد تروریستی نیروهای ویژه چین در روز دوازدهم سپتامبر در محوطه‌ای مملو از گل و لای در فرودگاه بین‌المللی بایئون در استان گوانگژو در جنوب چین.

alt
صحنه‌ای منحصر به فرد از تبادل آتش میان یک سرباز آمریکایی و شورشیان طالبان در نزدیکی روستای جلاور در دره ارغنداب در افغانستان در روز یازدهم سپتامبر.
alt
این اتومبیلها با یکدیگر تصادف نکرده‌اند بلکه روز پانزدهم سپتامبر هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سرویس امنیتی مقامات عالیرتبه فرانسه بود که مراسم بزرگداشت آن در موزه هوافضای فرودگاه بورژه در پاریس برگزار شد. به همین مناسبت نمایشهایی مشابه فیلمهای سینمایی توسط ماموران امنیتی نشان داده شد.
alt
این صحنه یک جنگ فضایی نیست بلکه روز سیزدهم سپتامبر در میدان ترافالگار در شهر لندن مردانی لباسهای اسپارتان را به مناسبت آغاز سری جدید هالو به تن کردند.
alt
تصویر تاسف آور اما دیدنی از یک پسربچه که عکس پدرش یکی از ۳۳ معدنچی گرفتار در ۷۰۰ متری عمق زمین را می‌بوسد.۳۳ معدنچی درشیلی از ۵ اوت تاکنون در اعماق زمین گرفتار هستند.
alt
صحنه تماشایی بازسازی نبرد دریایی اینچئون در غرب سئول در روز پانزدهم سپتامبر. کره جنوبی شصتمین سالگرد بازپس گیری اینچئون را از تصرف نیروهای کمونیستی جشن گرفت.
alt
روز پانزدهم سپتامبر در شهر کابل درگیری‌هایی میان ماموران پلیس و تظاهرکنندگان درگرفت که در جریان آن یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.
alt
نواری از خشکی همراه با بقایای یک روستا در روز چهاردهم سپتامبر در ناحیه خیرپورشاه در ایالت سند و شش هفته پس از آغاز سیلابهای پاکستان.
alt
یک مخالف ضد دولتی در روز چهاردهم سپتامبر با لگد به سپر یکی از ماموران امنیتی در مرکز شهر بانکوک پایتخت تایلند ضربه می‌زند.
alt
صحنه نصب مجسمه برنزی غول پیکر اسب اثر نیک فیدیان گرین در ماربل آرچ در شهر لندن

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18