فیس بوک مانع ازدواج مجدد وزیر فرانسوی شد + عکس


تشکیل یک کمپین علیه وزیر مهاجرت فرانسه در فیس بوک ، مانع از ازدواج وی با یک دختر دانشجوی تونسی شد....


به گزارش بانکی دات آی آر ، اریک بسو – وزیر مهاجرت فرانسه – که 52 سال دارد قصد داشت هفته ی جاری جشن ازدواجش را با نامزد 24 ساله ی خود یاسمین تورجمن برگزار کند که تشکیل کمپینی با 1000 عضو علیه این ازدواج و تهدید وی ، باعث شد تا این ازدواج به تاخیر بیفتد.


بسو که از سوی همسر سابقش به "خیانتکار سریالی" ملقب شده است ، قوانین سخت گیرانه ای را برای مهاجران در نظر گرفته که این مسئله باعث اعتراضات بسیاری در فرانسه شده است.


گفتنی است تظاهرات روز یکشنبه ی مردم فرانسه علیه این قوانین سخت گیرانه که باعث اخراج بسیاری از مهاجران ، از این کشور خواهد شد ، با حضور پلیس ضد شورش به خشونت کشیده شد.



اریک در کنار نامزد تونسی خود - یاسمین


وزیر مهاجرت فرانسه که به شدت از منتفی شدن مراسم ازدواجش ، عصبانی بود ، ضمن متهم کردن یکی از روزنامه های فرانسه به انتشار تاریخ و ساعت جشن ازدواجش گفت : " من فکر می کنم باید یک دیوار به بلندای دیوار چین بین مسائل شخصی و مسائل دولتی و عمومی قرار داد ، اینکه من با چه کسی و چه موقع ازدواج خواهم کرد چیزی نیست که به کسی جز من و نامزدم مربوط باشد."



اریک در کنار نامزد تونسی خود - یاسمین


وی ادامه داد :" این واقعا ناراحت کننده است که من پس از اینکه از همسر سابقم پس از 25 سال زندگی مشترک جدا شدیم ، زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفتم ، من نمی خواهم همسر جدید و یا همسر سابقم به خاطر مسائل سیاسی من تحت فشار باشند."


برونل همسر 50 ساله ی بسو در خصوص همسر سابقش به خبرنگاران گفت :" واقعا تعجب برانگیز است که او با دختری ازدواج می کند که هم سن یکی از دخترهای ماست ! من در تمام این 25 سال با تمام خیانت هایش او را تحمل کردم و سعی کردم همسر خوبی برای او باشم ، اما جالب است که اریک مرا به یک دلیل طلاق داد و آنهم عدم صداقت از سوی من بود ! "
اریک و همسر سابقش برونل در کنار دخترانشان


برخی رسانه های فرانسوی معتقدند ازدواج اریک بسو – که از او به عنوان نخست وزیر بعدی فرانسه نام برده می شود – با یک دختر عرب و مسلمان ، می تواند یک کار تبلیغاتی برای جذب رای مسلمانان فرانسه باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18