تیم ملی کریکت افغانستان مدال نقره بازیهای آسیائی را کسب کرد

http://irimg.com/images/ew5z37tb0zwigwf8tviv.jpg
تیم ملی کریکت افغانستان یک مدال نقره بر مدالهای افغانستان در بازیهای آسیائی افزود تا مدال های افغانستان در شانزدهمین دوره بازیهای آسیائی به عدد 3 برسد، 2 نقره و یک برونز.
افغانستان که روز گذشته در مرحله نیمه نهائی پاکستان را شکست داده بود، امروز باید در مقابل تیم قدرتمند بنگلادش مبارزه می کرد. افغانستان که قرعه را برد و تصمیم به توپ زدن کرد، شروع خوبی نداشت، اما در میانه های بازی، رقم دوش های خود را بالا برد. با این حال، اصغر استانکزی در آخرین آورهای افغانستان توانست دوش های ارزشمندی را بدست آورد و هدف 119 را برای بنگلادش تعیین نماید.
بنگلادش آغاز خوبی داشت، اما در طول بازی از افغانستان ضعیف تر بازی نمود. محاسبات کاپیتان تیم ملی افغانستان، محمد نبی، غلط از آب در آمد و حمید حسن که باید آور 19 را توپ می زد در آور 20 توپ زد، اما این وقتی بود که در آور 18، کریم صادق متاسفانه در حدود 13 دوش نصیب بنگلادش ساخت و سه توپ مانده به آخر، بنگلادش بر افغانستان پیروز شد.
با اینکه قبل از بازی، توقع می رفت بنگلادش بازی را ببرد، اما افغانستان در طول بازی نشان داد که یک حریف ساده نیست و چهره های نگران اعضای تیم بنگلادش در طول بازی این موضوع را واضح می ساخت.
بعد از بازی، بازیکنان بنگلادش، با اینکه از بدست آوردن مدال طلا خوشحال بودند، اما بر استحکام تیم افغانستان نیز تاکید نموده و آنرا یک تیم خیلی خوب دانستند.
بازی بعدی افغانستان در مقابل اسکاتلند به تاریخ 2 دسمبر است. مسابقه نهائی جام بین القاروی که بین افغانستان و اسکاتلند در دوبی انجام خواهد شد، برای برنده بیش از 100000 دالر به ارمغان خواهد داشت.
این اولین باری است که افغانستان در بازیهای کریکت آسیائی و جام بین القاروی شامل می گردد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18