هارپ پیشرفته ترین فن آوری بشری!

یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین فن آوری های جدید بشری هارپ است که از آن تحت عنوان سلاح جدید نظم نوین جهانی نامبرده میشود.هارپ پروژه مشترک سازمان هوایی و دریایی و سازمان ناسای آمریکاستو بخشی از نسل جدید سلاح های پیشرفته آن کشور محسوب میشود
این پروژه متشکل از سامانه ای با آنتنهای بسیار بسیار قدرتمند است که توانایی خلق تغییرات محلی کنترل شده در سطح لایه یونوسفر جو را دارد.
برای دیدن تصاویر و مطالب بیشتر ادامه مطلب را ببینید
alt
alt
به تعبیری دیگر هارپ فن آوری ایست که بر پایه انتشار امواج رادیویی فوق العاده قدرتمند بنا نهاده شده است امواجی که انعکاس یافتنشان به سطح بالایی  جو باعث گرم شدن و بالاتر رفتن آن میشود و در ادامه این امواج الکترومغناطیسی ارسال شده به زمین بازگشت نموده و در هر موجود جاندار و بی جانی نفوذ میکند
سیستم هارپ طوری طراحی شده است که بر روی آیونوسفیر تاثیر مستقیم داشته باشد. از نمونه های این تاثیرات قرمز و گداخته شدن و یا ذره بینی نمودن لایه را میتوان نام برد.
این سیستم در حال حاظر از یک مجموعه آنتن های مخصوص (١٨٠ برج آنتن آلومنیومی به ارتفاع ۵٠/٢٣متر) تشکیل و برروی زمینی وسیعی به مساحت ٢٣٠٠٠ متر مربع در آلاسکا (Alaska) نصب گردیده است.
alt
آنتن های هارپ با پرتاب رادیو فرکانس های بالا به آیونوسفیر می توانند ناحیه وسیعی از آیونوسفیر را گرم کرده و در نتیجه این ناحیه به تپش افتاده و در اثر آن امواج پایین و فوق پایین ELF/ULF/VLF تولید و به زمین فرستاده شوند. لازم به توضیح است که از میان تاسیسات مشابه آن در دنیا، هارپ تنها سیستمی است که عملا قادر است جهت و زاویه پرتوها را کاملا در کنترل داشته باشد و هر ناحیه از آیونوسفیر را که بخواهند هدف گیری کنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18