دختران افغانی از انتشاراتی در تهران سر در آورد


به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) ، یک مترجم ایرانی گفته است که ترجمه پرفروش‌ترین کتاب جهان با عنوان ، دختران افغانی ، توسط انتشارات قدیانی ترجمه و روانه کتابفروشی‌ها می‌شود.

شهلا انتظاريان، مترجم ایرانی ادبيات كودك و نوجوان، در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص آثار ترجمه شده خود، اظهار داشت: كتاب «دختران افغاني» در سال‌هاي اخير توسط يك نويسنده كانادايي به نام دبورا اليف نوشته شده بود كه اين اثر جزو پرفروش‌ترين كتاب‌های جهان به شمار مي‌رود.

وي با بيان اين كه كتاب «دختران افغاني» در مجموعه 3 جلدي توسط انتشارات قدياني چاپ و وارد بازار كتاب ایران مي‌شود، اضافه كرد: مضمون اين كتاب در مورد كودكان افغاني زمان طالبان است كه نويسنده در اين اثر به توصيف ماجراهاي كودكان افغاني، شرايط جنگ در اين كشور و دفاع از حقوق كودكان مي‌پردازد.

انتظاريان با بيان اين كه كتاب «دختران افغاني» براي گروه سني نوجوانان ترجمه مي‌شود، بيان كرد: كودكان و نوجوانان افغاني هنگام جنگ اين كشور با طالبان سختي‌ها و رنج‌هاي بسياري را متحمل شدند كه دبورا اليف، در اين كتاب به برخي از مشكلات كودكان افغاني در آن زمان اشاره مي‌كند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18