ایسوس قاتل iPad را معرفی کرد!


به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “دیلی تلگراف”،شرکت ایسوس یکی از برترین سازندگان رایانه‌های شخصی ارازن قیمت ، یک تابلت را برای رقابت با iPad  معرفی کرده است.
این تابلت که” Eee Pad” نام گرفته است دارای سیستم عامل ویندوز ۷ لمسی و بر خلاف  iPad  دارای وب‌کم یکپارچه و نیز پشتیبانی کامل از فایل‌های فلاش ویدیویی است و در دو اندازه صفحه نمایش ۱۰ و ۱۲ اینچی تولید شده است.
Asus tablet  appleteh.ir  ایسوس قاتل iPad را معرفی کرد!

“جری شن” از مدیران ارشد شرکت ایسوس در این مورد گفت:”Eee Pad  با استفاده از پردازنده” Intel CULV Core 2 Duo ” یکی از قوی‌ترین تابلتهای عرضه شده است و به عنوان یک مدیا پلایر شخصی برای کاربر به خوبی انجام وظیفه می‌کند و دارای کتاب خوان الکترونیکی و اندازه بسیار جمع و جوری است و در ضمن دارای عمر باطری در حدود ۱۰ ساعت است “.
ASUS Eee Pad EP121 1647500c appletech.ir  ایسوس قاتل iPad را معرفی کرد!
گفتنی است که این تابلت در کنفرانس  Computex در تایپه به نمایش درآمد  انتظار می‌رود که با قیمت ۳۹۹ دلار به زودی وارد بازارهای جهانی شود.
یک رقابت شدید و در حال رشد در بازار تابلتها در جریان است و هفته گذشته دل نیز یک تابلت لمسی با سیستم عامل آندروئید معرفی کرد و این در حالی است که اپل نیز اعلام کرده است که موفق به فروش بیش از دو میلیون iPad در سراسر جهان شده است.
شایان ذکر است که  شرکت ایسوس برای این تابلت خود یک فروشگاه نرم افزاری به نام” Asus Appstore” نیز در حال راه‌اندازی دارد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18