رفتار وحشیانه پلیس ایران با پناهجویان افغانستان+ ویدیو

در این ویدیو پلیس ایران برای تفریح و خنده خود و برای استهزا و تمسخر تعدادی از مهاجرین افغانستانی را وادار به زدن خودشان میکنند. من واقعاً متاسفم . بنده خود بارها شاهد این چنین رفتارهایی بوده ام .
به گذارش رهانا توجه کنید.
رهانا: در راستاي جمع آوري اتباع بي‌گانه كه غير قانوني وارد خاك ايران شده اند، پانزده روز قبل حدود ۳۰ نفر از افاغنه در شهرستان رفسنجان (در استان كرمان) توسط نيروي انتظامي دستگير شده و با يك كاميون به يك پاسگاه در حومه اين شهرستنان منتقل مي‌شوند.
ببنا بر فيلمي كه در اختيار خبرنگار رهانا قرار گرفته در اين مكان، افسر نيروي انتظامي از افغان‌ها مي خواهد كه به سر و صورت خود و هم‌وط‌نان‌شان بكوبند.در انتهاي اين فيلم اين مامور از افاغنه دستگير شده مي خواهد كه با صداي بلند بگويند كه «ما ديگر به ايران نمي آييم.»

حتماً نظرات خودتان را بنویسید.

نظرات

Unknown گفت…
واقعا که مسخره بود .
اصلا نمی پذیرم که این فیلم ، حقیقت داشته باشه .
مطمئنا این فیلم توسط مخالفین نظام تهیه شده و اصلا پای نیروی انتظامی در کار نیست .
حالا بنظرم باید این افراد رو پیدا کرد و محاکمه کرد که چرا اینجوری با آبروی نظام بازی می کنن .
مگه جمهوری اسلامی دیوونه است که بیاد یه همچین کاری بکنه و بعدشم از این کارش فیلمبرداری کنه .
اصلا نمی پذیرم که بگین ، قایمکی فیلمبرداری شده .
فیلمبردار فقط مونده بود که از همه ی صحنه ها فیلم بگیره دیگه . اینقدر دستش باز بوده و راحت فیلم گرفته .
حالا جرا از مقامات نیروی انتظامی که داشتن این کارو می کردن فیلم نگرفته ؟
چرا هیچکدوم از اعضای نیروی انتظامی ، لباس فرم ندارن ؟
چرا حتی یه سرباز نیروی انتظامی اونجا نیست ؟
اون چه ماشینیه که اونجاست ؟
آیا توی کرمان که نیروی انتظامی تویوتاهای مخصوص برای مبارزه با اشرار داره ، از این ماشینا جایگزین کردن ؟ چرا حتی یه دونه تویوتای نیروی انتظامی اونجا نیست ؟
شما چرا علیه نظام تبلیغ می کنین ؟
اینا دروغه .
فرض کنین که یه احمقی توی نیروی انتظامی ، با افغانیا این کارو کرده .
حالا که این فیلم هم لو رفته .
فکر می کنین به همین راحتی ، دولت بیخیال موضوع می شه ؟
دهن اون ماموری که این کارو کرده سرویسه .
مگه می ذارن توی اذهان عمومی اینطوری نظامو خراب کنن ؟
اینجا نه بحث امنیت ملی بوده و نه براندازی نظام .
بنابراین مطمئنم که دولت اجازه ی اینجور برخوردهای خشن و زننده رو به هیچ احدالناسی نمی ده .
این نظام ، اینطوری نیست داداش .
فکر کردی رفتی اونور آب ، پس دیگه هر چی دلت می خواد می تونی بگی ؟
ای بابا ، چرا جو گیر شدی ؟
همیشه یه سوزن به خودت بزن ، یه جوالدوز به دیگران .
من هم به این نظام انتقادات زیادی دارم .
اما نباید انتقاداتمون بی پایه و اساس باشه و بر اساس یه سری اطلاعات چرت و پرت باشه .
بنظر شما کاری داره که ایران هم بیاد الان چهار تا از مامورای خودشو تو مناطق خاص ایران جمع کنه و بگه با لهجه ی افغانی به ایرانیا فحش بدین و چند تا فارسی زبون از همون مامورای خودشون در یک عملیات نمایشی ، حسابی از افغانیا کتک بخورن و فحش بشنون و مثلا حتی بهشون تجاوز جنسی بشه ( البته توی یه فیلم صوری ) و بعد این فیلم پخش بشه که توی روابط دو کشور اخلال بشه .
بنظر شما چه کسی از این فیلم ها سود می بره ؟
بنظرتون دولت افغانستان دوست داشت که یه همچین فیلمی تکثیر بشه .
حتی اگه واقعیت هم داشت ، دولت افغانستان مسلما دوست داشت که خودش یه جوری قضیه رو به طور دیپلماتیک حل کنه ، نه اینکه موجی از دشمنی ها در دو کشور شکل بگیره .
ایران هم مسلما نمی خواد پایگاه خودش رو در افغانستان و در دل مردم اون کشور از دست بده .
پس تنها یه ور ماجرا می مونه که خواستار این جداییه .
همونی که از ریگی دفاع می کنه .
همونی که از مجاهدین خلق دفاع می کنه .
همونی که از پژاک دفاع می کنه .
همونی که بن لادن رو ساخت .
همونی که صدام رو ساخت .
همونی که دیکتاتورای نقاط مختلف دنیا رو ساخت و تحویل مردمشون داد .
اونه که میخواد اختلاف بندازه .
اونه که می گه اختلاف بنداز و حکومت کن .
فهمیدی داداش ؟
اینم نظر من بود دیگه .
ببخشید طولانی شد .
تا تو باشی که دیگه نگی نظر بذارین .
ضمنا اولی بودما .
بهم تبریک بگو .
Unknown گفت…
با سلام به شما دوست گرامی titipool
تکذیب همیشه آسان هست و تحقیق در ایران سخت !!!
مطالب مفیدی نوشتید.ولی از دید شما که یک ایرانی هستید قابل قبول است. اما من یک راه آسان به شما معرفی میکنم و آن هم سوال کردن میباشد. شما اگر از 10 نفر افغانی که در شهر شما زندگی میکنه بپرسید که آیا این چنین رفتارهایی را دیده یا تجربه کردند. به حقیقت ماجرا پی خواهید برد.
در مورد حادثه اردوگاه سفید سنگ هم بپرسید و افرادی که قتل عام شدند بوسیله هلی کوپتر !!!
من با نظام ایران کاری ندارم.
ما افغانستانیها با ایرانیها از یک ریشه و خون هستیم همچنین دین ، زبان ، فرهنگ ، تاریخ و خیلی چیزهای مشترک دیگر.
من منکر بازخواست از عوامل این حرکات در ایران نیستم. و اطمینان دارم که در صورت پیگیری مجازات خواهند شد.
ولی اگر من و امثال من این فیلمها را نگذاریم تا شما و دیگر دوستان ببینند چه کسی با خبر خواهد شد و آیا کسی مجازات میشود.
من ایران را دوست دارم همینطور ایرانیان را برادر و خواهر خود میدانم.
ولی من نزدیک 30 سال در ایران زندگی کردم از تولد تا این لحظه و بارها شاهد این گونه رفتارها بوده ام.
طی 30 سال حتی یک کارت شناسایی 1 ساله هم نداشتم . کمترین حقوق انسانی و اسلامی را هم دارا نبودیم . درس خواندن را مختص قشر خواصی کرده بودند. و در حد یک کارگر ساده نگهم داشته بودند و هزاران درد دیگه.
من به شما حق میدهم که باور نکنید چرا که شما هیچ وقت برای یک ثانیه هم جای یک افغانی نبوده اید.
به شما سفارش میکنم که از افغانیهای شهرتان سوال کنید البته با خوشرویی چرا که ما مهاجرین افغانی مهربانی شما را کم تجربه میکنیم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18