رد شدن به محتوای اصلی

تبلت جدید HP، رقیب جدی آی‌پد!

تبلت جدید HP، رقیب جدی آی‌پد!

برای دیدن کامل هر مطلب لطفاً بر روی عنوان ( تیتر ، نام ) مطلب کلیک کنید. و یا بر روی عبارت ( برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید ) کلیک کنید.

خوب، تصویری که در پایین می بینید، مربوط به تبلت جدید شرکت HP است. دستگاهی که برای اولین بار در ماه ژانویه امسال توسط اچ پی رونمایی شد اما امروز HP مشخصات کامل این تبلت را برای کاربران اعلام کرد. به نوعی می توان گفت که این شرکت سیاست کاملا مناسبی را برای زمان معرفی این تبلت به کار برد! دقیقا ۳ روز پس از تحویل دستگاه های آی پد به مشتریانش!
hp-slite.jpg به گزارش آنچه که در Engadget آمده، این تبلت دارای صفحه نمایشی ۸.۹ اینچی چند لمسی (Multitouch) است؛ از پردازنده ۱.۶ گیگاهرتز Atom Z۵۳۰ جهت پردازش اطلاعات خود استفاده می کند و دارای دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است که هر دو مدل دارای درگاه کارت خوان هستند و تا ۱۲۸ گیگابایت را از این طریق پشتیبانی می کنند. ۱ گیگابایت رم DRR۲ بدون قابلیت افزایش، قابلیت پخش فیلم های HD ۱۰۸۰p، جک ۳.۵ میلی متری، پورت USB۲ با قابلیت شارژ از طریق کامپیوتر، خروجی HDMI برای پخش تصاویر، ۵ ساعت عمر شارژ باتری، درگاه سیم کارت برای استفاده اختیاری از ۳G Modem، دو دوربین (یکی در جلوی و یکی در پشت دستگاه) و استفاده از سیستم عامل ویندوز ۷ با رابط کاربری HP از دیگر مشخصات این دستگاه است.
hp-slite-2.jpg اگر HP بتواند از نظر نرم افزاری دستگاهش را پشتیبانی مناسب نماید، شاید مشکل جدی ای برای اپل آی پد به وجود آورد. می توانید ویدیوی دموی این دستگاه را از این لینک مشاهده نمایید. گفتنی است قیمت اعلام شده برای این تبلت ۵۴۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگ و ۵۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی آن است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18