رد شدن به محتوای اصلی

اولین تلویزیون تولید شده بر پایه آندروید معرفی شد!

برای دیدن کامل هر مطلب لطفاً بر روی عنوان ( تیتر ، نام ) مطلب کلیک کنید. و یا بر روی عبارت ( برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید ) کلیک کنید.

شرکت سوئدی People of Lava اولین تلویزیون تولید شده بر پایه سیستم عامل آندروید را معرفی کرد! این HDTV که Scandinavia نام دارد، دارای مشخصات برجسته ای است که می تواند هر علاقه مند به اینترنت را مجذوب خود کند! تلویزیونی در اندازه های ۴۲، ۴۷ و ۵۵ اینچ که دارای کلیه قابلیت های استاندارد یک HDTV از جمله امکانات مالتی مدیا، رسانه های اجتماعی مبتنی بر وب و از همه مهم تر، سیستم عامل آندروید است.scvaniavia-1.jpg از مشخصات این تلویزیون می توان به دارا بودن صفحه نمایش Full HD با تکنولوژی LED، مرورگر داخلی اینترنت بر پایه موتور Webkit، قابلیت استفاده از اپلیکیشن های یوتیوب، فیس بوک، توییتر، گوگل مپ، برنامه ایمیل داخلی و ... اشاره کرد.
scaniavia-2.jpg بیشترین وضوح تصویر این تلویزیون ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و از نسخه آندروید ۱.۵ استفاده می کند که قابلیت ارتقا از طریق اینترنت را دارد.
scaniavia-3.jpg همچنین این گوگل تی وی، دارای ۳ پورت HDMI، تیونر دیجیتال DVB و یک کیبورد بی سیم نیز هست. قیمت اعلام شده برای مدل ۴۲ اینچ اسکاندیناویا، ۲۵۰۰ دلار است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18