مرد نصف بدن آمریکایی عکس و ویدیو


برای دیدن کامل هر مطلب لطفاً بر روی عنوان ( تیتر ، نام ) مطلب کلیک کنید. و یا بر روی عبارت ( برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید ) کلیک کنید.
 مردی که فقط دارای نیمی از بدن است به زودی موضوع یک فیلم مستند شد.
کنی استردی 35 ساله با شرایط بسیار نادری به دنیا آمد که مانع از رشد ستون فقراتش به صورت طبیعی می‌شد.
زمانی که او شش ساله بود پزشکان به دلیل شرایط خاص او پاها و قستمی از استخوان هایی پایین بدنش قرار داشت قطع کردند.
زمانی که او پسر بچه کوچکی بود پزشکان به او پیشنهاد دادند تا از پاهای مصنوعی استفاده کنند ،اما او از استفاده از آن‌ها تنفر داشت و ترجیح می داد برای رفت و آمد از دست ها یا اسکیت بورد خود استفاده کند.
farsipics.blogspot.com مردی با بدن نصفه
farsipics.blogspot.com مردی با بدن نصفه
آقای ایستردی که در ویرجینای آمریکا زندگی می‌کند در این باره گفت : پدر من به خوبی به من آموزش داد تا بتوانم از دست‌های خود برای راه رفتن استفاده کنم.
پدر او در این باره گفت : من به او گفتم که پشت مادر خود راه برود زیرا مادر او مانند یک اردک راه می‌رفت، بنابراین من هم به کنی گفتم درست مانند او راه برو".
بسیاری از افرادی که با این شرایط به دنیا می‌آیند در سنین اولیه زندگی، جان خود را از دست می‌دهند، اما او با همت خود اثبات کردن که تمام پیش بینی های پزشکان نادرست است.
او در این باره گفت : من تا کنون باید مرده باشم.همیشه پزشکان به من می‌گفتند من عمر زیادی نخواهم داشت اما اکنون من 35 سال سن دارم و هنوز هم دارم به زندگی خود ادامه می‌دهم.
او از همسر اول خود طلاق گرفته است و اکنون نامزد یک زن 33 ساله با دو فرزند است.کنی همیشه دوست داشت یک پدر باشد.
farsipics.blogspot.com مردی با بدن نصفه
farsipics.blogspot.com مردی با بدن نصفه
farsipics.blogspot.com مردی با بدن نصفه
farsipics.blogspot.com مردی با بدن نصفه
farsipics.blogspot.com مردی با بدن نصفه

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18