سوء قصد به جان رزاق مامون با تیزاب

آقای رزاق مامون نویسنده ی نمایشنامه ” عبدالخالق” است. در این نمایشنامه او کشته شدن دیکتاتور زمان “نادر غدار” را بدست عبدالخالق هزاره و نیز روزهای پایانی زندگی خالق شهید را به تصویر می کشد.
کابل پرس: عصر روز سه شنبه هجدهم جنوری، فردی ناشناس، به روی رزاق مامون یکی از مشهورترین نويسندگان و روزنامه نگاران افغانستان اسید پاشیده است. شواهد امر حاکی از آن است که حمله کننده قصد نابینا کردن اين نویسنده و روزنامه نگار منتقد را داشته است.

آقای رزاق مامون فعلا در شفاخانه ای در شهر کابل بستری می باشد و خوشبختانه به چشم های ایشان آسیبی نرسیده است. باقی قسمت های صورت آقای مامون آسیب دیده و باید تحت تداوی و نظارت پزشکان باشد.
رزاق مامون یکی از مشهورترین نویسندگان و روزنامه نگاران افغانستان می باشد. او تاکنون کتاب های مختلفی منتشر کرده و صدها مقاله و نوشته ی او در رسانه های مختلف به نشر رسیده است. آقای مامون با نمایشنامه هایی مانند ” عبدالخالق” و ” حق پادشاهی “، به عنوان تنها نمایشنامه نویس حرفه ای افغانستان شناخته می شود.
کابل پرس حمله به آقای رزاق مامون را که یکی از همکاران دایمی این رسانه ی اینترنتی ست محکوم کرده و امیدوار است که ایشان هر چه زودتر سلامتی خود را بدست آورند.

منبع: کابل پرس

نوشته های منتشر شده از رزاق مامون در کابل پرس
نمایشنامه عبدالخالق اثر رزاق مامون

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18