دیده بان کودک دستگاهی برای آسایش خاطر شما!

baby-narenji.ir.jpg
CES 2011 Coverage at Narenji.ir
‎نمایشگاه CES فرصتی بسیار عالی برای آشنایی با گجتهای جدید است. علی الخصوص چنین گجت هایی! چرا که احتمالاً با خرید این گجت همسرتان بیش از پیش عاشق شما خواهد شد. این انتخاب بسیار معقول تر از قرار دادن یک لپ تاپ در کنار تخت بچه و مانیتور کردن او توسط Skype از درون آشپزخانه است.

‎این گجت حاوی یک میکروفن، دوربین ویدیویی سه مگاپیکسلی و لامپ LED مادون قرمز برای دید در شب است. صدا و تصویر به راحتی و توسط این دستگاه به تلفن همراه و یا کامپیوتر ارسال خواهد شد و شما می توانید از وضعیت فرزندتان در هر لحظه اطلاع یابید.

‎این وسیله همچنین دارای یک اسپیکر است که از طریق آن می توانید بدون آنکه مجبور شوید رختخواب گرم و نرمتان را ترک کنید، برای فرزندتان لالایی بخوانید تا دوباره به خواب رود. شما حتی می توانید موسیقی مورد علاقه فرزندتان را در مواقع لزوم برایش پخش کنید و او را از این طریق آرام کنید.

‎سنسورهایی نیز برای بررسی درجه حرارت، رطوبت و حرکت در این دستگاه تعبیه شده که اگر هر یک از این موارد از دامنه مورد نظر که توسط خود شما تنظیم می شود خارج شوند، زنگ هشدار به صدا درآمده و شما را مطلع می سازد. ‎این کنترلر می تواند توسط Wi‪-‬Fi، بلوتوث و یا حتی سیم به تلفن و یا کامپیوتر متصل شود.

‎این محصول از ماه مارس امسال در دسترس است اما از قیمت احتمالی آن اطلاعی در دست نیست.

نارنجی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18