افغانستان دربرابر اتریش برنده شد

تیم فوتبال بانوان افغانستان که برای یک سلسه مسابقات دوستانه وارد برلین شده بود روز چهارشنبه 14 ماه جولای برلین را به قصد افغانستان ترک کرد.
تیم فوتبال دختران افغانستان درطول اقامت خود با تیم های آلمان ، زامبیا ، پاراگوا و اتریش بازی نمود که در مقابل تیم های آلمان ، زامبیا و پاراگوا موفقیتی به دست نیاورد ولی در مقابل تیم اتریش 4 بر 0 برنده شد.
http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007151143121237.jpg

در مقابل تیم اتریش خانم اریا نوری بازیکن افغان سه گل و خانم صابره عزیزی یک گل را وارد دروازه تیم اتریش نمودند. 
درشام پایانی مسابقات فوتبال بانوان کشورهای اشتراک کننده همه تیم ها بر جایگاه مخصوص آمده و جوایزی را از طرف والی یکی ازبخش های برلین و دیگر سازمان دهندگان مسابقات فوتبال دریافت نمودند
تیم بانوان افغانستان زمانی که با پرچم افغانستان به جایگه مخصوص آمدند همه تیم های اشتراک کننده و سایر میهمانان به عنوان احترام از جای خود برخواسته و بیشتر ازسه دقیقه را با کف زدن ها از تیم دختران افغانستان استقبال نمودند.
http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007151143122171.jpg

 خانم زهرا محمودی به نمایندگی از تیم با نوان افغانستان از سازمان دهندگان بازی ها در برلین تشکر نموده و گفت ما افتخار داریم که در چنین بازی های دوستانه در کشورآلمان اشتراک می کنم و در حقیت ورزش یکی از پیوند های فرهنگی میان کشورها می باشد که از این طریق با  فرهنگ ها و تمدن ها آشنا می شویم.
خانم زهرا محمودی افزود اینکه چند گل بزنیم ویا تا چه اندازه در مقابل گل خوردن مقاومت کنیم یک موضوع است و موضوع مهم تر برای ما حضور زنان محروم افغانستان در خارج از کشور و رساندن صدای مظلومانه مردم افغانستان بخصوص بانوان افغانستان می باشد.
 شب قبل ازعزیمت طرف افغانستان ، تیم افغان میهمان کانون فرهنگی افغانها در برلین بودند که از طرف کانون افغانها مورد پذیرائی قرار گرفته و هدایائی نیز برای شان تقدیم گردید
http://files.afghanpaper.com/pics/201007/201007151143122116.jpg

سازمان دهندگان مسابقات فوتبال زنان از حالا آمادگی خود را برای حضور کشورهای بیشتر در سال آینده ابراز نموده از نتایج بازی ها و آشنائی دختران  با همدیگر در این ده روز ابراز رضایت نموده و از همه تیم های اشتراک کنندگان در سال آینده برای این مراسم دعوت نمودند.ختم بازی ها با خواندان ترانه های محلی و خدا حافظی خاتمه یافت.
 محمود منجم زاده برلین آلمان

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18