آنجلینا جولی در افغانستان

شاید آنجلینا جولی یکی از معدود هنرپیشگان هالیوودی باشد که برنامه های خیریه و کمک به کودکان و آواره گان جنگ او بیش از یک ژست تبلیغاتی باشد. او بسختی سعی دارد تا با استفاده از معروفیت خود نقش موثری را در ارتباط با کمک به آواره گان جنگی و گرسنگان جهان بازی نماید. او و همسرش برد پیت بنیانگذاران یک سازمان خیریه فعال کمک به کودکان بی سرپرست هستند و بجز فرزندان خود,سرپرستی 4 کودک دیگر را هم بعهده دارند..


سازمان ملل حدود صد سفير حسن نيت برای موسسات مختلف خود دارد. آنجلينا جولی از سال 2001 سفير حسن نيت پناهندگی سازمان ملل است. اولين جايزه “هم شهری” مجمع وابستگان سازمان ملل ” سال 2008 به او تعلق گرفت. او به کشورهای مختلفی برای ديدار از پناهندگان سفر کرده است و پسر خودرا نيزپس از ديداری از پناهندگان کامبوج از اين کشور به فرزندی برگزيد.

 
آنجلينا جولی پس از 10 روز اقامت در کمپی در افغانستان در سال 2008  با سازمان ملل تماس گرفت و پرسيد آيا از او کمکی بر می آيد . را لابرز کميسرعالی پناهندگی سازمان ملل در باره او گفت او محروم شدگان- يعنی پناهندگان- را در مرکز توجه قرار داده است ، کسانی را که نام شان در تيتر روزنامه ها نمی آيد و قربانيان بحران های قديمی هستند که به فراموشی سپرده شده است

برای دیدن تمامی عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18