قویترین لپ تاپ جهان




یک شرکت تایوانی( ASUS) به تازگی نوت‌بوکی را مخصوص گیمرها طراحی و تولید کرده است که به هیچ یک از محصولات هم رده خود که پیش از این تولید شده اند شباهتی ندارد.

این نوت‌بوک با برخورداری از ظاهری متفاوت و اسپرت، به جدیدترین نسل از پردازشگرهای کامپیوتری موسوم به Intel® Core™ i7 مجهز بوده و از امکانات گرافیکی نظیر کارت گرافیک ATI® Radeon™ HD5870 با قابلیت DirectX 11 و همینطور 8 گیگابایت حافظه DDR3 سود می‌برد.

تمامی قطعات حرارت زا و پرسروصدای نوت‌بوک در قسمت پشت آن قرار گرفته‌اند. در همین قسمت دو سیستم مجزا برای انتقال صدا و حرارت وجود دارد که می‌تواند صدا و حرارت تولید شده را تا آنجا که ممکن است از کاربر دور کند. در عین حال نحوه طراحی این نوت‌بوک به گونه‌ای است که کاربر هنگام کار کردن با صفحه کلید آن، احساس یک کامپیوتر رومیزی را خواهد داشت.

نوت‌بوک G73Jh ASUS با برخورداری از مشخصات فنی خود، قادر است تا تمامی نیازهای یک گیمرحرفه‌ای را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. یک پردازشگر i7 Intel Core™ i7-820QM ، حافظه DDR3 SDRAM 8 گیگابایتی، یک کارت گرافیک ATI® Mobility Radeon® HD 5870 با 1 گیگابایت حافظه GDDR5 VRAM و همینطور 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی از جمله امکانات این نوت‌بوک هستند.

از دیگر قابلیت‌های این نوت‌بوک می‌توان به فناوری‌های به کاررفته در آن در زمینه اورکلاکینگ اشاره کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیازبه انجام تغییرات سخت‌افزاری و تنها با یک کلیک ساده، عملیات اورکلاکینگ مورد نظرخود را انجام دهند.

گفتنی است نوت‌بوک یاد شده با استفاده از امکان گرافیکی DirectX 11 و همینطور صدای 7.1- کاناله از نوع HD با قابلیت EAX 4.0 می‌تواند بهترین پلتفرم با قابلیت جابجایی برای انجام بازی‌های کامپیوتری باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18