ببینید !! نهراسید ! و تعجب هم نکنید!! فیلم+18

نهاد های حقوق بشر، سیاسی شده اند!!؟؟

اردوی پاکستان با کنش های اهریمنانه، ددمنشانه و ضد بشری سالهاست در داخل پاکستان و کشور های منطقهبر ضد حکومات و مردم بیدفاع ملکی عمل میکند. اردویی که جز ِ  یک دولت رسمی و فعال؛ عضو سازمان ملل متحد شمرده میشود. بنا” هر دولت عضو سازمان ملل، مکلف است که به منشور، میثاقها و کنوانسیونهای پذیرفته شدهء آن احترام بگذارد و در پی کاربست و تحقق آن بر آید.

اردوی دیکتاتور پاکستان با سازمان اطلاعاتی خشنی که در اختیار دارد، تروریستان طالب را در کشور ما بعد از فراگیری فنون انتحار ، انفجار، ترور ، و ایجاد فضای رعب وحشت میفرستد، به مردم مظلوم خود نیز ترحم ندارند. ارچند بار هاست که از مصروفیت و جنایت پیشگی دایمی سربازان و افسران اردوی جهنمی و خونآشام پاکستان  در برابر انسانهای مظلوم و بینوای پاکستان، ویدیو ها و فلمهای زیادی تهیه و در رسانه نشر شده است.

اما کجاست مدافعان راستین دموکراسی و حقوق بشر؟؟ کجاست نهاد های دفاع از حقوق بشر و کجاست  معاشخوران رسمی حقوق بشر سازمان ملل متحد، تا این جنایات را محکوم کرده،  عاملان و حامیان شانرا در مطابقت با مفادات مندرج در منشور سازمان ملل متحد به پنجه ی قانون سپرده و مسوولین چنین جنایات را به محکمهء هاگ بکشانند.

آیا این همه نهاد ها ی ذکر شده، دگر سیاسی شده اند؟؟

در تازه ترین ویدیو که بدسترس ما قرار گرفته است؛ افسران و سربازان  جنایتکار پاکستان را مشاهده میفرمائید که چطور با جوان ۱۸ ساله، در شهر کراچی برخورد مینمایند.

هموطن عزیز!!

این ویدیو را ببینید و خود قضاوت نمائید!! گنهکار اصلی کیست؟؟؟

برای دیدن ویدیو لطف نموده به ادامه مطلب مراجعه نمایید البته فقط بالای 18 ساله ها!!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18