باز گذاشتن شیر آب و آبشاری از یخ

ون هسو (Wen Hsu) که ۵۸ سال دارد، در آپارتمانی متروکه در شهر جیلین (Jilin City) چین زندگی می‌کند. با توجه به سرمای شدید هوا او می‌ترسید که لوله‌های آب داخل ساختمان یخ بزنند و او را دچار مشکل کنند. راه‌حل چه بود؟ او به سادگی شیر آب را باز گذاشت!
IceWaterfall-1
ون به مدت ۳۵ سال در این آپارتمان زندگی کرده بود و آخرین فرد مقیم آن بود. حتی پس از این‌که سرمایه‌گذاران به منظور احداث یک فروشگاه بزرگ و جدید همه آپارتمان‌های این بلوک را خریدند، او تصمیم گرفت در آن‌جا بماند. او نگران بود که بواسطه سرمای هوا لوله‌ها آب که عایق‌بندی نشده بودند، یخ زده و بترکند. به همین دلیل شیر آب گرم را باز گذاشت و جریان آب را به بیرون ساختمان هدایت کرد! نتیجه تصاویری است که در این پست می‌بینید.
ون می‌گوید سازندگان این فروشگاه جدید مبلغ اندکی را برای خرید آپارتمان‌اش به او پیشنهاد کرده بودند و با آن پول او نمی‌توانسته آپارتمان دیگری بخرد. بنابراین تصمیم گرفته است که خانه‌اش را نفروشد.
IceWaterfall-2
این اتفاق توجه زیادی را در رسانه‌ها و مقامات دولتی نسبت به مشکل ون برانگیخته است و مقامات دولتی از سازندگان خواسته‌اند که مشکل را به نحوی حل کنند تا ادامه پروژه با مشکل مواجه نشود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18