بولانی افغانی در رستوران دشمنان آمریکا



رستورانی در شهر ” پتزبورگ ” آمریکا با استفاده از خلاقیت و نبوغ کاری دست به ابتکار جالبی زده و غذاهای سنتی کشورهایی را که دولت آمریکا با آنها مشکل دارند را سرو می کند .

صاحبان این رستوران می گویند که قصد دارند به طور چرخشی غذاهای سنتی کشورهای دشمن یا متخاصم با آمریکا را در
منوی خود قرار دهند و بر همین اساس از ماه سپتامبر این رستوران غذاهایی سنتی از افغانستان را خواهد گذاشت و پس از مدتی ممکن است غذاهای سنتی از ونزوئلا یا کره شمالی به مشتریان ارایه شود .

فعلا بر اساس تقویم کاری ” کباب کوبیده ” ایرانی به صورت ساندویچ سرو می شود و بر اساس گفته های مسئولان این رستوران ممکن است در ماه های آینده غذاهای دیگری از دیگر کشورهای دارای مشکل با آمریکا جایگزین ساندویچ کباب کوبیده شود .

خانم ولسکی می گوید که خیلی از مشتریان اسم این ساندویچ را ” همبرگر ایرانی ” گذاشته اند . وی می افزاید که تلاش کرده است غذایی سرو بکند که هم از طرف آمریکایی ها استقبال شود و هم اینکه ایرانی های ساکن در شهر پتزبورگ آمریکا را جذب کند “.

” دارون کریستوفر” یکی از مشتریان این رستوران که با تنی چند از دوستان دانشجوی خود از مشتریان ساندویچ کباب کوبیده است می گوید : ” مردم ( آمریکا ) با توجه به ذهنیتی که دارند نسبت به خیلی از کشورها نگرشی منفی دارند .



الکس با اشاره به اینکه با مطالعه فرهنگ ایرانی فکر می کند که چیزهای مشترک فراوانی بین فرهنگ دو ملت ایران و آمریکا وجود دارد ، می افزاید : من باز هم به این رستوران می آیم چون کوبیده ایرانی ر
ا خیلی دوست دارم .








نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18