وقتی جنایتکاران کوچی طالب، کتاب خدا و مسجد خدا را در بهسود آتش زدند، مسلمانان چه می کردند؟


مسلمانان افغانستان در واکنش به حرکات ضد اسلامی انجام شده خارج از افغانستان پیشتاز می باشند. آنان بلافاصله پس از هر حرکت ضد اسلامی، با خشم دست به راهپیمایی های گسترده زده که در نتیجه ی این راه پیمایی ها چندین تن کشته و زخمی شده اند. در چند سال گذشته، کوچی طالبان با یورش به جان و مال مردم در مناطقی مانند بهسود و دایمیرداد، علاوه بر کشتار، غارت و بی جا کردن هزاران تن، کتاب خدا و مسجد خدا را به آتش کشیدند اما هیچ اعتراضی از این مسلمانان در افغانستان علیه آنان انجام نشد. گویی هراسی همگانی از کوچی طالبان است که مسلمانان افغانستان جسارت نمی کنند علیه تجاوز کوچی طالب به کتاب خدا و مسجد خدا که خانه ی خدا نزد مسلمان محسوب می شود، اعتراضی کنند.

در کتاب نهج البلاغه، کتاب امام اول شیعیان و خلیفه ی چهارم سنی ها چنین آمده است:
"من از هيچ يك از ملل جهان بر اسلام نمي ‏ترسم ، بلكه فقط از يك گروه مي ‏ترسم و آن كافران مسلمان‏ نما و گروه منافق و دو چهرگانند كه شيرين‏ زبان و خوش‏ گفتارند ولي در واقع از دشمنان اسلام هستند ، در گفتار با شما هماهنگي دارند ولي يك گام با شما بر نمي ‏دارند."


 به تصاویری که در ادامه هست نگاه کنید این قرآنها و مساجد را غربیها و آمریکاییها نسوزانده اند بلکه مدعیان دفاع از اسلام سوزانده اند. ولی هیچ صدای اعتراضی برایشان بلند نشد!


عکس ها از کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان

منبع: کابل پرس

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم ایرانی شرایط +18